Logo cdd77f8d67e68fd2be4f1b0e1d71df52535e3539a27adf324cdb68ded5f0db5f
Shutterstock 129818642 upr

Manažer klientského servisu

V současné době nehledáme zájemce na tuto pozici. Přesto se nám ozvěte a jakmile se tato nebo obdobná pozice uvolní, rádi se vám ozveme.

Shutterstock 129818642 upr

Jste leadrem? Máte rádi výzvy?

Požadavky
  • schopnost vést tým klientského servisu
  • schopnost nést odpovědnost za kontrolu kvality komunikace
  • podílení se na tvorbě obchodní strategie společnosti, produktů a nabídek
  • podpora vedení v obchodních aktivitách
  • schopnost učit se nové věci
  • aktivní přístup k řešení problémů
  • týmový přístup
  • práce s informačními technologiemi, učenlivost
  • flexibilita
  • znalost cizích jazyků - de, aj výhodou
Nabízíme
  • práci ve stabilní společnosti
  • zajímavé finanční ohodnocení s vysokým podílem motivační složky
  • možnost kariérního rozvoje v rámci celé společnosti
  • získání zkušeností v obchodním týmu velké společnosti
  • práci na plný úvazek, na dobu určitou (1 rok), poté možnost prodloužení
  • podnikové stravování, příspěvek na penzijní připojištění
  • pěkné lázeňské prostředí

Personální oddělení

Františkovy Lázně AQUAFORUM a.s.

Lenka Pechrová - vedoucí personalista

5. května 106/9, 351 01 Františkovy Lázně

Tel.: 354 206 440

E-mail: lenka.pechrova@pawlik-aquaforum.cz

Dotazník pro uchazeče o zaměstnání
Svěřené údaje chráníme dle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.